تلویزیون سامسونگ 55 اینچ آخرین مدل که درصد چربی BMI را اندازه‌گیری می کند

انتظار می رود تلویزیون سامسونگ 55 اینچ آخرین مدل هوشمند سبک زندگی ما را حتی هوشمندتر تغییر دهند.

تلویزیون هوشمند چیست؟ زندگی آینده را تصور کنید که از طریق عملکردهای مختلف تلویزیون هوشمند سامسونگ تغییر خواهد کرد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ می‌تواند از محتویات شخصی مانند ویدیو، عکس و موسیقی، محتویات ورودی خارجی و برنامه‌های کاربردی اینترنت در صفحه «Smart Hub» استفاده کند.

آن را “Smart Hub” می نامند زیرا می توانید انواع مختلفی از خدمات محتوا را در یک صفحه پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

هنگامی که می خواهید از عملکرد سرویس تلویزیون هوشمند سامسونگ هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی استفاده کنید، می توانید بلافاصله با فشار دادن ” Smart Hub ” روی کنترل از راه دور از آن استفاده کنید.

تلویزیون

در بالای صفحه اولیه Smart Hub، فروشگاه برنامه وجود دارد که می توانید از محتویات مختلف برنامه های سامسونگ لذت ببرید، جستجوی هوشمند که در آن می توانید جستجو کنید، اطلاعات پخش را بیابید که اطلاعات مرتبط را با یافتن کلمات کلیدی در زیرنویس ها ارائه می دهد.

این اولین تلویزیون LED جهان است که در سال 2009 معرفی شد، با طراحی متفاوت از صفحه نمایش تلویزیون های موجود.

به جای لامپ الکتریکی کاتد سرد فلورسنت (CCFL) که معمولاً در آن زمان برای روشنایی پشت تلویزیون های LCD استفاده می شد ، منبع نور دیود ساطع کننده نور (LED) که یک نور نیمه هادی است، برای درک سطح متفاوتی از کیفیت عکس.

Samsung Electronics ضخامت تلویزیون را با روش لبه نصب منبع نور LED در کنار تلویزیون به کمتر از 3 سانتی متر کاهش داد و یک دسته تلویزیون جدید با اصلاح کننده ‘Finger Slim’ ایجاد کرد.

این بزرگترین تلویزیون 85 اینچی UHD جهان است که در سال 2013 منتشر شد.

همراه با طراحی خلاقانه ای که یادآور یک شاهکار بود، محصولی بود که از «کیت تکامل» استفاده می کرد که می تواند عملکردهای تلویزیون را هر ساله به جدیدترین حالت ارتقا دهد.