تخت بیمارستانی مشهد کمر درد را درمان می کند

هیچ راه دقیقی برای تعیین دقیق زمان اختراع تخت بیمارستانی مشهد تخت بیمارستان وجود ندارد از صدها سال پیش که همه چیز شروع شد، نسخه های زیادی از داستان ها وجود دارد.

با این حال، می‌توانیم از شواهد ادبی برای ارائه جدول زمانی مناسب برای تخت‌های بیمارستانی استفاده کنیم. اجازه دهید تصویری در مورد توسعه و تاریخچه تخت بیمارستان ترسیم کنیم.

آن‌ها دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شده‌اند و بر چالش‌ها غلبه کرده‌اند تا به نسخه‌های پیشرفته فناوری با ویژگی‌های راه دور متمرکز بر مراقبت از بیمار تبدیل شوند.

تصور کنید اواخر دهه 1700 است. شما یکی از اعضای خانواده بیمار را به بیمارستان نزدیک برده اید. با فرض اینکه آنها بیهوش بودند، اعضای خانواده شما روی یک برانکارد بسیار ابتدایی قرار می گیرند.

دو قطب در هر طرف به طول مساوی کاشته می شود. هیچ بالش یا چرخی وجود ندارد. به سادگی بیمار بر روی یک تکه پارچه از یک مکان به مکان دیگر حمل می شود.

تخت

نرده‌های قابل تنظیم در کناره‌های تخت تا سال‌های 1814 تا 1825 معرفی نشدند. این نرده برای اولین بار در بریتانیا معرفی شد، بنابراین بیماران نمی‌افتند. این مکانیسم با یک میل لنگ کار می کرد که به بالا بردن و پایین آمدن نرده کمک می کرد.

اولین نسخه تخت بیمارستانی مدرن در سال 1874 معرفی شد. این تخت توسط Andrew Wuest and Sons که تخت بیمارستانی با تشک توکار تولید می کرد، ثبت اختراع شد. علاوه بر این، تشک را می‌توان بلند کرد.

بنابراین پیشرفت به طور گسترده مورد استقبال قرار گرفت.

سال 1909 است! زمانی که شکل بعدی تخت بیمارستانی معرفی شد، کم کم پیشرفت علوم را تشخیص می دادیم. این توسط ویلیس گچ، رئیس سابق دپارتمان جراحی در دانشگاه ایندیانا ایجاد شد.

تخت بیمارستان را می توان به 3 بخش جداگانه تقسیم کرد و بر اساس آن تنظیم کرد. به آن تخت گچ می گفتند، جایی که سر و پاها را نیز بالا می بردند.

آیا تعجب می کنید که قرار بود در سال 1946 میلیاردر شوید متأسفانه هوارد هیوز در یک سانحه هوایی آسیب دید.

وقتی میلیاردر از منابع مراقبت های بهداشتی ناراضی بود، تخت مکانیکی خود را ایجاد کرد که از 30 موتور برای کار در شش بخش جداگانه استفاده می کرد.