ظروف ملامین خارجی غذا های شما را خوشمزه تر می کند

مشخص شده است که ظروف ملامین خارجی از ظروف ملامینه فرمالدئید به بیشتر غذاها منتقل نمی شود تنها مهاجرت اندازه‌گیری‌شده، در آزمایش‌ها، از برخی نمونه‌ها (سه نمونه از 19 بشقاب و فنجان تجاری موجود) به غذاهای اسیدی.

در شرایط اغراق‌آمیز بود (یعنی غذا در ظروف غذاخوری در دمای 160 درجه فارنهایت به مدت دو ساعت نگهداری می‌شد). هنگامی که برای شرایط استفاده واقعی تنظیم شود

(آب پرتقال سرد در ظرف حدود 15 دقیقه نگه داشته شود)، مهاجرت کمتر از 10 قسمت ملامین در هر میلیارد قسمت آب خواهد بود.

این میزان 250 برابر کمتر از سطح ملامین است به تنهایی یا حتی در ترکیب با ترکیبات مرتبط – آنالوگ ها  که سمیت آن را افزایش می دهند.

که FDA به این نتیجه رسیده است که در غذاهایی غیر از شیر خشک نوزادان (2500 قسمت در میلیارد) قابل قبول است. به عبارت دیگر، بسیار پایین تر از سطح ریسک.

ظروف

علاوه بر این، چنین غذاهای بسیار اسیدی تنها حدود 10 درصد از کل رژیم غذایی را تشکیل می دهند، بنابراین سطح ملامین در رژیم غذایی در این سناریوها کمتر از یک قسمت در میلیارد خواهد بود.

با این حال، هنگامی که غذاهای بسیار اسیدی تا دمای شدید (مثلاً 160 درجه فارنهایت یا بالاتر) گرم می شوند، مقدار ملامینی که از پلاستیک خارج می شود می تواند افزایش یابد.

غذاها و نوشیدنی ها را نباید روی ظروف غذاخوری حاوی ملامین در اجاق های مایکروویو حرارت دهید. فقط باید از ظروف سرامیکی یا دیگر وسایل آشپزی استفاده کرد .

که مشخص می کند ظروف قابل استفاده در مایکروویو هستند. سپس ممکن است غذا روی ظروف ملامینه سرو شود.

ظروف ملامینه روشن و بدون تراشه می تواند درک مشتریان شما از کسب و کار شما را بهبود بخشد. طبق یک نظرسنجی شخص ثالث، ظروف تمیز، روشن و بدون تراشه درک کلی افراد از غذاخوری ها را بهبود می بخشد.

شرکت کنندگان ترجیحی برای چینی بیان نکردند، اما توافق کردند که صفحات کاغذی نامطلوب هستند. از آنجایی که چینی ها به راحتی چیپس می شوند و مصرف کنندگان از محصولات کاغذی بیزارند، ظروف ملامینه بادوام یک راه حل عملی است.