خودکار ده رنگ ساخته شده از طلا در دستان پسر رونالدو خبر ساز شد

اگر می‌خواهید دفتر یا دفتر خود را با رنگ‌های روشن و حروف درشت تزئین کنید، این خودکار ده رنگ باید دوستانی باشند که مدت‌هاست از دست داده‌اید.

این بسته 24 تایی شما را با رنگ های متنوع روشن و زنده شگفت زده می کند که می تواند نوشته شما را از حالت عادی خارج کند.

این نشانگرها همه رنگارنگ، مرتب و منظم به نظر می رسند. از آنجایی که آنها سایه های مربوطه را نشان می دهند، این به شما امکان می دهد تشخیص دهید که هر خودکار کدام رنگ جوهر را به سرعت پخش می کند.

به طرز چشمگیری، رنگ ها پر جنب و جوش و مطابق با رنگ های خود هستند.

خودکار

علاوه بر این، فراتر از این پالت رنگی خیره‌کننده، جوهر خشک‌شونده سریع است که در برابر لکه‌دار شدن مقاومت می‌کند و از جمع شدن جوهر جلوگیری می‌کند. از آنجایی که این جوهر بر پایه آب است، می توانید برای ایجاد خطوط منظم و محکم به این جوهر اعتماد کنید.

اگر به طرح‌ها نیز نگاه کنید، هر خودکار دارای بدنه‌ای ارگونومیک است که به خوبی با دست شما می‌آید.

در نتیجه هر چقدر هم که بنویسید از درد دست شما جلوگیری می کند. به‌علاوه، خودکارها دارای گیره‌های جیبی هستند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را هر کجا که می‌روید حمل کنید.

دارای طراحی خلاقانه و راحت است که به شما امکان می دهد تنها با یک کلیک بین رنگ های مختلف جابجا شوید. برای مرتب کردن یادداشت های خود بر اساس رنگ، نیازی به بیرون آوردن خودکار ندارید.

در حالی که این خودکار جمع شونده با مفهوم خلاقانه خود متمایز است، از نظر عملکرد و جریان جوهر کارآمد نیز عالی است.

هر رنگ رنگ‌های زنده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای سازماندهی یادداشت‌های خود یا تزئین دفتر خود با رنگ‌های روشن مختلف استفاده کنید.