ساخت ساعت سیتیزن مردانه سه موتوره که خستگی بدن شما را رفع می کند

ساعت یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها، هم برای خانم‌ها و هم آقایان است که اغلب به عنوان اکسسوری مد مردانه در نظر گرفته می‌شود.

همراه با سیکو و کاسیو، مهم ترین تولید کننده ساعت ژاپنی Citizen است که در سال 1924 تاسیس شد.

ساعت سیتیزن مردانه سه موتوره مدل های مختلفی را ارائه می دهد که نیازهای کاربرانی را که خواهان یک مدل زیبا و گرانبها هستند، و همچنین کسانی که یک ساعت اسپرت و پویا را ترجیح می دهند، برآورده می کند.

برند Rising Sun به‌خاطر تنوع و آوانگارد تکنولوژیکی ساعت‌هایش مورد استقبال قرار می‌گیرد. محصولات سیتیزن به شرح زیر است:

ساعت های آنالوگ : آن ها ساعت های کلاسیک هستند که بر خلاف ساعت های دیجیتالی که دارای نمایشگر هستند، زمان را از طریق عقربه نشان می دهند.

کرنوگراف: ساعتی از این نوع نه تنها زمان را نشان می دهد بلکه می تواند به عنوان کرونومتر نیز استفاده شود. Citizen Eco Drive (AT8011-55L) محبوب ترین نسخه مردانه است.

ساعت

ساعت کوارتز : یکی از رایج ترین مدل ها است و به لطف کریستال کوارتز کار می کند که نوسانات آن در داخل یک استوانه کوچک تعیین کننده زمان است که در این مدل ها بسیار دقیق است.

ساعت اتوماتیک: بر خلاف ساعت های قبلی، ساعت های اتوماتیک دارای روتور هستند که با حرکت با بازو، امکان شارژ مجدد ساعت را فراهم می کند.

در مقایسه با ساعت‌های کوارتز، سیتیزن اتوماتیک گران‌تر است، که عمدتاً به دلیل فرآیندهای ساخت پیچیده‌تر است.

یکی از بیشترین کلیک ها Citizen Mechanical (NP3010-34L) است.

ساعت با رادیو کنترل: چندین مدل Citizen، از جمله Citizen Promaster Sky Pilot (AS2020) موجود با بند چرمی یا فولادی ضد زنگ، با ماهواره ها همگام می شوند تا زمان صحیح را بر روی دوم تنظیم کنید، بدون نیاز به تنظیم دستی عقربه ها

ساعت خورشیدی : مدل دیگری به همان اندازه که جالب و نوآورانه است، مدلی است که از انرژی نور استفاده می کند.

سیستم Eco Drive که توسط Citizen ثبت شده و در سال 2010 به بازار ارائه شده است، می تواند با جذب انرژی از خورشید یا هر منبع نور مصنوعی، کار کند، بنابراین باتری را شارژ می کند.

درایوهای مدل‌های اکو می‌توانند یک عمر بدون نیاز به تعویض باتری دوام بیاورند.