سنگ مرمریت ساختمانی که دردسر ساز شد

شما می توانید حمام را با انواع بسیار گرانبها از مواد از جمله سنگ های معروف بیانکون، تراورتن، زرد عراقی، اونیکس، رز پرتغالی، سبز مایل به سبز و سایر مرمرهای تصفیه شده مانند سبز گواتمالا انتخاب کنید.

سنگ مرمریت ساختمانی یکی از سنگ های زیبا می باشد که در ساختمان سازی بسیار پر کاربد است و جنبه تزئینی دارد.

انتخاب روکش حمام همچنین می تواند روی سنگ بیفتد تا دیوارهای بین وان و دوش را بپوشاند.

کف‌های مرمر همراه با پوشش‌های سینک و وان حمام از همان متریال، به دلیل ترکیب سنگ مرمر انتخابی، حمامی را با تفاوت‌های ظریف و رگه‌های اصلی ارائه می‌دهند.

در میان مواد ذکر شده، تراورتن یکی از پرکاربردترین ها برای ساخت و ساز، برای ساخت کف، طاقچه و لبه پنجره است.

گونه Rosa del Portugal، ایده آل برای کف داخلی و به ویژه برای دیوارهای حمام، دارای رنگ صورتی با رگه های ظریف است.

سنگ

حتی Biancone و Verdolino مشخصه نیز در حال آماده شدن برای تزئین و پوشاندن حمام هستند و سبک مورد نظر را به دست می آورند.

در نهایت، Verde Guatemala از برزیل دارای رگه های خاص و رنگ سبز شدید است که فضای حمام را خاص می کند.

انتخاب مبلمان حمام با موادی مانند سنگ مرمر دارای مزایای شخصی سازی محصول نهایی، مقاومت تضمین شده توسط ترکیب معمولی سنگ مرمر، دوام در طول زمان و ارزش آن است.

در نهایت، تجهیز حمام با سنگ مرمر به آن اجازه می دهد تا با بقیه وسایلی که کل خانه به آن مجهز شده است و با هر سبک مدرن یا کلاسیک سازگار شود.

فرآیندهای خاص و دقیق فزاینده، تکنیک های نوآورانه و کاربردی تکمیل، به این ماده مفاهیم جدیدی بخشیده است، به طوری که آن را برای ایجاد عناصر بی شمار معماری و تزئینی با ارزش مناسب می کند.

این سنگ از نظر بیان زیبایی شناختی و پرداخت متفاوت، مورد علاقه طراحان و معماران است، این سنگ با هر انتخاب سبکی به خوبی هماهنگ می شود: کلاسیک، مدرن، مینیمال، در رنگ های ظریف سفید و صورتی، یا رنگ های شدیدتر قرمز و آبی، صحنه نگاری.