فروش غیرقانونی گردنبند طبی نرم که بیماران را به دردسر انداخت

تمرینات ورزشی این ستون فقرات گردنی را به درجات مختلف تحت تاثیر قرار ی دهد و بنابراین آن را در معرض آسیب های ستون فقرات گردن قرار می دهد که می تواند بسیار جدی باشد.

خدمات پزشکی هارمونی طیف وسیعی از گردنبند طبی نرم و سفت را در انواع مختلف ارائه می دهد تا بتوانید راه حل مناسب خود را پیدا کنید.

هدف از این قسمت بررسی علائم این آسیب شناسی های ستون فقرات ورزشی و راه های برون رفت از آنها می باشد.

ضایعات ماکرو تروماتیک ستون فقرات گردنی فوقانی (یا فوقانی)

بیرون زدگی C2 که معمولاً شکستگی ادنتوئید C2 دوم گردنی نامیده می شود که شایع ترین در سطح ستون فقرات گردنی فوقانی در ورزشکار است و متأسفانه جدی ترین است زیرا می تواند پیش آگهی حیاتی را با فلج تنفسی به خطر بیندازد و اگر تشخیص ناشناخته باشد.

گردنبند طبی نرم

در این مورد، ما از یک شکستگی ناپایدار صحبت می کنیم که این نوع شکستگی هم بر ورزشکار جوان مبتدی در حین تصادف غواصی و هم بر ورزشکار مسن در هنگام سقوط در یک مسابقه دوچرخه سواری تأثیر می گذارد.

علائم آسیب شناسی: در هنگام تشخیص، درد و سفتی ستون فقرات فوقانی ممکن است همراه با هماتوم در حلق باشد که در لمس احساس می شود. ارزیابی رادیولوژیک اجباری انجام می شود که اغلب خط شکستگی را با یا بدون جابجایی نشان می دهد.

از پایه ادنتوئید و بدون علائم عصبی حرکت کرده است، درمان ارتوپدی با یک گردن بند سفت و سخت پیشرفته است که یقه فیلادلفیا یا فیلادلفیا نیز برای مدت زمان متغیر نامیده می شود و توسط متخصص تعریف شده است که بی حرکتی شدید را تضمین می کند.

ستون فقرات گردنی و چانه، پس سری، پشتی و استرنوم. برای شکستگی های جابجا شده ادنتوئید و/یا با شکاف قابل توجه بین قطعات و آسیب به دیسک C2-C3، درمان جراحی به طور منظم نشان داده می شود.