فروش کفش new balance 530 ملکه انگلیس با قیمت نجومی

کمتر کسی وجود دارد که که کفش new balance 530 را نشناسد.

کفش نیو بالانس همراه با برچسب‌های ورزشی بزرگی مانند نایک و آدیداس، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای کفش روی زمین است که مسئول برخی از نمادین‌ترین و کلاسیک‌ترین کفش‌های کتانی ساخته شده تا کنون است.

اما در حالی که ممکن است بتوانید یک جفت NB جدید را از دور تشخیص دهید، شناسایی شماره دقیق استایل هنوز هم می تواند چالش برانگیز باشد.

با توجه به اینکه این برند معمولاً به جای نام‌های سنتی اعداد را به کفش‌هایشان اختصاص می‌دهد، نگه‌داشتن زبانه‌ها بر روی تمام سایه‌های مختلف کار ساده‌ای نیست.

نیوبالنس 998 خیلی از نمونه های قبلی 997 دور نشد.

با چسبیدن به بالشتک Abzorb در قسمت پایین، طراحی کمی با محل قرارگیری “N” کناری تطابق داشت و از مواد اسکاچ بریت انعکاسی با اندازه متوسط ​​استفاده کرد.

در قسمت بالایی 998 در چند سال گذشته دوباره در رنگ‌های مختلف ظاهر شد و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های رترو این برند است.

کفش

و اگر منصف باشیم، فقط اعداد مشابه نیستند، بلکه سبک‌ها نیز مشابه هستند و بسیاری از آنها در خانواده‌های خاصی قرار می‌گیرند، به این معنی که اغلب طرح‌های آن‌ها به ظاهر تقریباً یکسان هستند اما تفاوت‌های مهم ظریفی دارند.

به نوبه خود، روند پیدا کردن کفش ورزشی New Balance مناسب برای شما می تواند پیچیده و گیج کننده باشد.

اینجاست که ما وارد آن می‌شویم.

برای اینکه به شما کمک کنیم راحت‌تر در دنیای کفش‌های کتانی New Balance پیمایش کنید و تعیین کنید که کدام استایل برای شما بهترین است، ما این راهنما را برای گزینه‌های متعدد این برند جمع‌آوری کرده‌ایم و تفاوت‌های بین هر کدام را به تفصیل شرح می‌دهیم.

شامل سبک‌هایی است که احتمالاً قبلاً با آن‌ها آشنا هستید، مانند 990، و همچنین معرفی‌های جدیدتر این برند، مانند کفش اسکیت‌بردی آن‌ها Numeric.

به زودی در New Balance-speak به خوبی آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود یک جفت 574 را از 997 از یک بلوک دورتر متمایز کنید.