مردی که با شیشه پاک کن رایت به جای شامپو موهایش را می شورد

شیشه پاک کن های خمیری همانطور که از نامشان مشخص است شیشه پاک کن رایت انواع مختلفی دارد که به صورت خمیری هم تولید می شوند.

 آنها از یک حلال و یک حامل تشکیل شده اند. یک حلال روغن و کثیفی را حل می کند در حالی که حامل اجازه استفاده آسان را می دهد.

 خمیر به سادگی روی سطح شیشه ای با استفاده از یک پد یا پارچه بدون خش مالیده می شود و سپس با یک پارچه مرطوب پاک می شود. 

خشک کردن باف با یک تکه پارچه تازه و خشک تمیز کردن کامل سطح شیشه را تضمین می کند.

شیشه پاک کن های خمیری هنوز به این اندازه رایج نیستند. افرادی که از شیشه پاک کن خمیری استفاده کرده اند، برخی از معایب را نیز گزارش می کنند.

شیشه پاک کن

 به گفته آنها، تمیز کردن باف گرد و غبار تولید می کند که نیاز به تمیز کردن بیشتری دارد. علاوه بر این، خمیر به زودی زمانی که درجه حرارت بالا است خشک می شود، که باعث می شود این نوع شیشه پاک کن ها برای استفاده در تابستان نامناسب باشند.

دستمال های تمیز کننده شیشه  به صورت چند دستمال در یک بسته یا یک دستمال در یک بسته موجود است. این دستمال ها در یک ماده تمیز کننده خیس می شوند. اینها راحت ترین انواع شیشه پاک کن هستند.

 تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستمال را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح شیشه ای که می خواهید تمیز کنید بمالید. ماده تمیز کننده تبخیر می شود و سطوح شیشه ای کاملاً تمیزی را از خود باقی می گذارد.

گاهی اوقات وقت ندارید از بطری اسپری بیرون بیایید و کل پنجره را تمیز کنید.

 اینجاست که دستمال‌های تمیزکننده وارد می‌شوند. یکی را بگیرید، آن لکه کوچک را پاک کنید و دستمال مرطوب استفاده شده را در زباله‌ها بیندازید.