پد بهداشتی لدورا که باعث رسوایی سارقی در شیراز شد

پد بهداشتی لدورا محافظت صمیمی است که توسط زنان قبل از تامپون تحسین شده است. اگر حوله یکبارمصرف هنوز عمر طولانی در پیش رو دارد، برخی از زنان نسخه قابل شستشو و قابل استفاده مجدد را برای رویکرد “ضایعات صفر” انتخاب می کنند.

نوار بهداشتی چیست؟

نوار بهداشتی یک محافظ صمیمی است که اجازه می دهد جریان قاعدگی را در طول قوانین جذب کند. بر خلاف تامپون بهداشتی یا فنجان قاعدگی که محافظ های بهداشتی داخلی هستند (یعنی داخل واژن قرار می گیرند)، یک محافظ خارجی است که روی لباس زیر ثابت می شود.

نوار بهداشتی یکبار مصرف

همانطور که از نام آن پیداست نوار بهداشتی یکبار مصرف یکبار مصرف است: پس از استفاده باید دور انداخته شود.

پد بهداشتی لدورا

مدل های مختلف نوار بهداشتی یکبار مصرف

مدل های مختلفی در اندازه ها و ضخامت های مختلف برای انطباق با جریان (سبک / متوسط ​​/ سنگین) و نوع لباس زیر وجود دارد. ظرفیت جذب با سیستمی از پیکتوگرام ها به شکل قطره نشان داده می شود که برای همه حفاظت های صمیمی مشترک است.

نوار بهداشتی به لطف یک قسمت چسبنده روی لباس زیر ثابت می شود که مطابق مدل ها با بال های چسبنده در طرفین تکمیل می شود.

مزایای نوار بهداشتی یکبار مصرف

  • سهولت استفاده از آن؛
  • اختیار او؛
  • جذب آن

معایب نوار بهداشتی یکبار مصرف

  • مواد مورد استفاده در مدل‌های خاص می‌تواند در برخی از زنان باعث ایجاد حساسیت، احساس ناراحتی، تحریک یا حتی عفونت‌های قارچی شود.
  • هزینه آن؛
  • اثرات زیست محیطی مرتبط با ساخت، ترکیب و تجزیه آنها. از قسمت جاذب دستمال تا بسته بندی آن، عبور از نوارهای چسب بال، نوار بهداشتی یکبار مصرف (حداقل برای مدل های کلاسیک) حاوی پلاستیک است که صدها سال طول می کشد تا تجزیه شود.