چند روش آسان برای شستشوی روبالشی هتلی که به الیاف آن آسیب نمی زند

اقامت راحت در هتل در درجه اول با یک اقامت راحت همراه است.

سرویس خواب های تمیز، مرتب و متناسب با بدن، تجربه ای خوشایند را برای مهمانان و نظرات سپاسگزاری را برای یک هتل دنج فراهم می کند.

نساجی عشق به صاحبان هتل پیشنهاد می دهد تا روبالشی های پارچه ای و روبالشی هتلی با کیفیت را با قیمت مناسب از تولید کننده خریداری کنند.

محصولات ما تمام الزامات ارائه شده برای این دسته از کالاها را برآورده می کند.

منسوجات هتلی، از جمله روبالشی، باید الزامات نسبتاً دقیقی را برآورده کنند.

ملافه چه باید باشد؟

تراکم و مقاومت بالای پارچه: ما روبالشی ها را از پارچه های درشت چلوار، ژاکارد، ساتن، پلی ساتن منسوجات با کیفیت بالا با قدرت بافت بالا می سازیم.

ایمنی بهداشت تمام پارچه های ملافه ای که ما برای خیاطی استفاده می کنیم سازگار با محیط زیست، ضد حساسیت هستند، از الیاف 100٪ طبیعی پنبه یا بر اساس آن ساخته شده اند.

پارچه در لمس دلپذیر است و برای تماس طولانی مدت با پوست مناسب است.

روبالشی

عملی بودن مراقبت از روبالشی هتل های تولیدی ما آسان است، خواص و ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.
جاذبه زیبایی شناسی.

ما لباس‌هایی را به رنگ سفید کلاسیک ارائه می‌کنیم، محبوب‌ترین انتخاب برای کتانی هتل: آنها حتی پس از شستشوهای متعدد عالی به نظر می‌رسند.

نسبت بهینه قیمت و کیفیت. روبالشی با قیمت از سازنده بدون واسطه سودآور است.

روبالشی هتلی از شرکت Love Textile، روتختی باکیفیت است.

تولید خود، استفاده از فناوری های مدرن اروپایی، مهارت خیاطان مجرب، کنترل دقیق در تمام مراحل ساخت محصول، رمز موفقیت ما در فعالیت و همکاری طولانی مدت با شبکه گسترده هتل ها و هتل ها است.

پارچه مقاوم در برابر لکه نیز ممکن است انتخاب عاقلانه ای باشد، زیرا هنگامی که روبالشی لکه دار شود، حتی اگر کاملاً تمیز باشد، ممکن است دیگر قابل استفاده نباشد.