کشف دفتر برنامه ریزی دخترانه ماری کوری

کتاب‌های کار یا دفترچه‌های چاپی و دفتر برنامه ریزی دخترانه، مدت‌هاست که در کشور ما مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما همچنان پرسش‌ها و احساسات گوناگون را در بین والدین دانش‌آموزان و معلمان ایجاد می‌کنند.

آیا معلم می تواند این یا آن دفترچه را به صورت چاپی توصیه کند؟ چه کسی باید کتاب کار بخرد؟ چرا کتاب های کار مورد نیاز است؟

برای مدت طولانی، اختلافاتی بین والدین دانش آموزان و مدارس در مورد اینکه آیا مدرسه باید کتاب های کار را به دانش آموزان ارائه دهد یا خیر، به وجود آمد، زیرا قانون اساسی فدراسیون روسیه در قسمت 2، ماده 43، در دسترس بودن عمومی و رایگان پیش دبستانی، عمومی عمومی را تضمین می کند.

قانون فدرال شماره 273-FZ مورخ 29 دسامبر 2012 “درباره آموزش در فدراسیون روسیه” بیان می کند که کتاب های درسی و وسایل کمک آموزشی و همچنین مواد آموزشی و روش شناختی، ابزارهای آموزشی و آموزشی به صورت رایگان در طول دوره آموزشی ارائه می شود.

دفتر

اگر دانشجوی کالج هستید، سازماندهی یادداشت‌هایتان (و خودتان) می‌تواند با هر کلاس، شغل، باشگاه، پروژه یا هر کار دیگری که به فهرست کارهای شما اضافه می‌شود، سخت‌تر شود.

با همه کارهایی که باید به خاطر بسپارید و همه کلاس هایی که باید برای آنها مطالعه کنید، آن اسناد تصادفی گوگل ، آن انبوه یادداشت های چسبناک روی میزتان، و آن دفترچه های آشفته ممکن است برای کمک به شما برای پیگیری همه چیز کافی نباشد.

اگر به روش بهتری برای سازماندهی نیاز دارید، به خواندن ادامه دهید.

چه ترجیح می دهید یادداشت های خود را تایپ کنید یا با دست بنویسید، گزینه های بیشتری برای یادداشت برداری نسبت به استفاده از یک برنامه پردازش کلمه یا دفترچه های کاغذی دارید.

در واقع، ما لیستی از بهترین برنامه های یادداشت برداری برای دانشجویان را در زیر گردآوری کرده ایم.

ما گزینه‌هایی را برای یادداشت‌های سخنرانی و لیست کارهای شما پیدا کردیم، بنابراین مطمئن باشید چیزی را پیدا خواهید کرد که برای شما مفید باشد.