کفش کار ایمنی نگهبان موجب انفجار پاساژی در ترکیه شد

محیط های کاری مختلف به کفش های کاری متفاوت نیاز دارند.

کفش کار ایمنی نگهبان برای هر موقعیتی، چه برای مردان و چه برای زنان، جفت مناسب را ارائه می دهد.

این مجموعه شامل کفش‌های کار، چکمه‌ها، کفش‌های کتانی و چکمه‌های لاستیکی استاندارد EN ISO 20345 می‌شود که به لطف کلاهک محافظ پنجه، به طور قابل اعتمادی در برابر فشار، ضربه یا اشیاء تیز محافظت می‌کند.

برنر همچنین کفش های کار حرفه ای را به سقف داران ارائه می دهد. برخلاف سایر کفش‌های کار ایمنی، این کفش‌ها نباید دارای سرپوش فولادی باشند.

در عوض، مهم است که کفش های سقفی دارای یک کفه میانی کولار کاملاً ضد سوراخ (از کلاس 1SP) باشند. به عنوان مثال، کفش سقفی PREMIUM، توسط ÖNORM تست شده است.

کارگران هر روز در کارگاه یا محل ساخت و ساز با خطراتی مواجه می شوند. بنابراین تجهیزات حفاظتی مناسب از سر تا پا ضروری است.

به هر حال، ایمنی شغلی می تواند جان انسان ها را نجات دهد و طبق قانون بسته به محیط کار الزامی است.

کفش

برنر طیف گسترده ای از تجهیزات حفاظتی فردی و مبتنی بر نیاز را ارائه می دهد. این شامل، در میان چیزهای دیگر، کفش کار با کیفیت بالا و قابل اعتماد است.

به هر حال، تعداد کمی از افراد می توانند بدون یک پایه خوب و یک پایه مطمئن انجام دهند، به خصوص اگر کار خود را در ارتفاعات سرگیجه آور انجام می دهید.

چه با کلاه فولادی یا پلاستیکی برای محافظت از ناحیه پنجه پا یا اصلاً بدون کلاه، چه با نوار چسب یا با توری، چه در مدل های قد متوسط ​​یا تا قوزک پا به اندازه کفش های کار موجود در بازار متفاوت است.

آنها هنوز یک چیز مشترک دارند: در همه موارد محافظت از پا و در نتیجه کمک به ایمنی شغلی.

به طوری که با وجود همه عملکردها، راحتی را پشت سر نمی گذارند، آنها همچنین دارای ویژگی هایی مانند پایه ارگونومیک، آستر داخلی قابل تنفس، پوشش های ضد خش یا کفی های قابل تعویض هستند.

سیستم های بالشتک، زیره های تقویت شده، بازتابنده های ایمنی اضافی، زیره های ضد الکتریسیته ساکن یا مقاومت در برابر روغن و اسید نیز می توانند کفش کار معمولی را به عنوان یک ویژگی محصول توصیف کنند.

در هر صورت، مهم است که کفش کار متناسب با محل استفاده مربوطه انتخاب شود، زیرا تنها در این صورت می تواند الزامات ایمنی را برآورده کند و راحتی را تضمین کند.