اسکاج شیراز مردی را پولدار کرد

سرامیک قابل شستشو با اسکاج شیراز انجام می شود سرامیک ها از طریق فرآیند مشابه شیشه ایمن در ماشین ظرفشویی ساخته می شوند.

خنک شدن آهسته که اجازه می دهد تا مواد با کمترین نقص ممکن ته نشین شوند. برای محافظت از سطح، یک لعاب به سرامیک ها اعمال می شود. نوع لعاب استفاده شده می تواند به طور چشمگیری بر استحکام و دوام یک اقلام سرامیکی تأثیر بگذارد.

همیشه قبل از قرار دادن اقلام سرامیکی خود در ماشین ظرفشویی علامت ایمنی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید، ممکن است بتوانید با تحقیق آنلاین یا تماس با سازنده، بفهمید که آیا قطعه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است یا خیر.

اقلام پلاستیکی معمولاً نیازی به درمان ندارند تا در ماشین ظرفشویی ایمن شوند، زیرا نوع پلاستیکی که برای ساختن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعیین می‌کند که آیا در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است یا نه.

اسکاج

پلاستیک هایی با نقطه ذوب بسیار پایین می توانند در دمای بالای ماشین ظرفشویی ذوب شوند.

پلاستیک ها را فقط در صورتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید که به وضوح با نماد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی مشخص شده باشند و زمانی که این کار را انجام می دهید آنها را روی قفسه بالایی قرار دهید.

اکنون که نمادهای ماشین ظرفشویی را توضیح دادیم، می توانید مطمئن شوید که بهترین و ایمن ترین تمیزی را برای ظروف آشپزخانه خود دارید.

حتما مقاله ما را در مورد تنظیمات و چرخه های ماشین ظرفشویی بخوانید تا به یادگیری نحوه استفاده.

سته 3 تایی اسفنجی اسکراب طراحی شده با یک طرف اسکراب و یک طرف سلولزی نرم برای تمیز و بدون لکه نگه داشتن لیوان ها، بطری ها، فنجان ها، بشقاب ها، کاسه ها، قابلمه ها، تابه ها و موارد دیگر.

مواد تمیز کننده نایلون بادوام: تمیز کردن سخت ترین ظروف را آسان می کند و همچنین به اندازه کافی ملایم است که از خراشیدگی اسفنج ها روی سطوح از جمله ظروف نچسب جلوگیری می کند.

چاپ های چند رنگ روشن: هر اسفنج دارای طرح چاپ چند رنگی است تا سبکی را به سینک آشپزخانه شما اضافه کند.

قابل استفاده مجدد و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی قفسه بالایی ماشین ظرفشویی ایمن برای تمیز کردن نسیم
اندازه ایده آل اندازه هر اسفنج 4.5 اینچ در 2.75 اینچ در 1 اینچ .

برای نگهداری راحت در کشوها، زیر سینک، یا در تمیز کردن کیسه ها در صورت عدم استفاده است.