ام دی اف شکری قائمشهر به آشپزخانه شما آرامش می دهد

انعطاف پذیری تخته های ام دی اف شکری قائمشهر انعطاف پذیر را می توان به راحتی خم یا منحنی کرد و به هر شکل دلخواه رسید.

چنین تخته های ام دی اف برای ساختن چیزهایی که به منحنی ها یا شیب های قابل توجهی نیاز دارند استفاده می شود.

آتش زائد – آنها خاصیت ضد حریق دارند به همین دلیل است که تخته های ام دی اف به طور گسترده در ساخت ساختمان های تجاری مانند دفاتر و مغازه ها استفاده می شود که باید استانداردهای ایمنی خاصی را رعایت کنند.

از تخته های ام دی اف در ساخت منازل برای محافظت در برابر آتش نیز استفاده می شود.

ام دی اف

مقاوم در برابر رطوبت تخته های ام دی اف از نوع خاصی از رزین ساخته شده اند که مقاومت در برابر رطوبت را فراهم می کند. از این گونه تخته های ام دی اف برای ساخت کفپوش.

مبلمان یا انواع دیگر وسایل مورد استفاده در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه یا حمام استفاده می شود. آنها همچنین می توانند به عنوان مانع بخار برای جلوگیری از اتلاف گرما در خانه ها استفاده شوند.

انتخاب عالی برای پشت بام  ام دی اف همچنین یک ماده سقفی عالی است و برای ساختن پشتی برای زونا سقف ها استفاده می شود.

برای مصارف خارجی عالی است  پانل های ام دی اف ساخته شده از چوب، رزین های فنولیک، بورات روی و دافع آب برای استفاده خارجی مناسب هستند. چنین پانل های ام دی اف حاوی اوره فرمالدئید نیستند.

آنها در برابر رطوبت، پوسیدگی و موریانه ها مقاوم هستند و به طور گسترده برای ساخت درهای خارجی، تابلوها و سایر محصولات معماری در فضای باز استفاده می شوند.

می تواند عایق صدا باشد ام دی اف دارای خواص عایق صدا است. از این رو برای ساخت محفظه های بلندگو، دیوارهای اتاق های رسانه و ساختمان های آپارتمانی و زیرسازی کف برای جلوگیری از عبور صدا از کف استفاده می شود.

مورد استفاده در ساخت پانل های قفسه  پانل های ام دی اف که برای اهداف نمایشی طراحی شده اند برای ایمن کردن قفسه های نمایش محصولات در فروشگاه های خرده فروشی استفاده می شود. چنین پانل هایی دارای شیارهای عمیق هستند.