بادام کوهی شکوفه انرژی منفی را از شما دور می کند

درختان بادام کوهی شکوفه کاشته شده با سایر محصولات؛ تنوع در سن، شرایط، و ظرفیت باربری درختان منفرد. و کار دستی، اغلب با وسایل خام بادام‌کاران مدرن معمولاً صنعتی‌تر هستند.

و باغ‌های وسیعی از حداقل سه نوع درخت هم سن دارند. مکانیزهدرخت تکان دهنده اغلب برای تسریع برداشت استفاده می شود و بسیاری از پرورش دهندگان باید زنبورهای عسل را در فصل گلدهی برای گرده افشانی درختان خود اجاره کنند.

در واقع گرده افشانی سالانه بادام در کالیفرنیا بزرگترین رویداد گرده افشانی مدیریت شده در جهان است که سالانه بیش از 1.1 میلیون کندو به این ایالت آورده می شود.

اختلال فروپاشی کلونی (CCD) که منجر به کاهش جهانی جمعیت زنبور عسل شده است، صنعت چند میلیارد دلاری را تهدید می کند.

دو نوع وجود دارد:بادام شیرین ( P. dulcis , variete dulcis ) وبادام تلخ ( P. dulcis ، variete amara ).

بادام

بادام شیرین نوعی خوراکی آشنا است که به عنوان آجیل مصرف می شود و در آشپزی یا به عنوان منبع روغن بادام یا غذای بادام استفاده می شود.

روغن بادام تلخ در ساخت عصاره‌های طعم‌دهنده غذاها و لیکورها استفاده می‌شود ، اگرچه ابتدا باید اسید پروسیک حذف شود.

بادام تلخ و بادام شیرین ترکیب شیمیایی مشابهی دارند . هر دو نوع حاوی بین 35 تا 55 درصد روغن ثابت (روغن غیرفرار) هستند.

و هر دو دارای آنزیم امولسین هستند که در حضور آب گلوکز تولید می کند. بادام تلخ دارای آمیگدالین است که در بادام شیرین فقط به مقدار کمی وجود دارد و روغن بادام تلخ حاوی بنزآلدئید و اسید پروسیک (هیدروسیانیک) است.

  از خانواده نخل ها (Arecaceae). نارگیل احتمالاً در جایی از هند و مالایا سرچشمه گرفته است و یکی از مهم ترین محصولات مناطق استوایی است.

 گوشت نارگیل سرشار از چربی است و می توان آن را خشک کرد یا به صورت تازه مصرف کرد یا به شیرکرد. مایع آجیل که به آب نارگیل معروف است در نوشیدنی ها استفاده می شود.