خاک برگ حشرات را از گلدان های شما دور میکند

برگها مملو از مواد معدنی کمیاب هستند که درختان از اعماق خاک برگ  بیرون می آورند، هنگامی که به باغ شما اضافه می شود، برگ ها به کرم های خاکی و میکروب های مفید تغذیه می کنند.

آنها خاک های سنگین را سبک می کنند و به خاک های شنی کمک می کنند رطوبت را حفظ کنند، آنها یک مالچ جذاب در باغ گل درست می کنند.

آنها منبع فوق العاده ای از کربن برای متعادل کردن نیتروژن در توده کمپوست شما هستند. و گیاهان لطیف را از سرما عایق می کنند.

کمپوست قالب برگ یک فرآیند ساده است که به شما امکان می دهد برگ های ریخته شده خود را برای استفاده در باغ ها و تخت گل ها در آینده بشکنید

استفاده از کپک برگ به عنوان اصلاح کننده خاک یک عمل معمول و سازنده است. از آن به عنوان مالچ استفاده کنید یا آن را در خاک یا هر دو قرار دهید.

یک لایه سه اینچی را در اطراف بوته‌ها، درختان، در تخت‌خواب‌های گل و باغ‌ها یا هر نقطه‌ای که از پوشش یا اصلاح زیست تخریب‌پذیر بهره می‌برد، پخش کنید.

خاک

آموزش ساخت قالب برگ ساده است، این یک فرآیند کمپوست سرد است، برخلاف یک توده کمپوست معمولی که مواد را از طریق گرما تجزیه می کند، به این ترتیب، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا برگ‌ها تا نقطه استفاده مناسب تجزیه شوند.

می توانید برگ های چنگکی شده را در گوشه ای از حیاط خود انباشته کنید یا آنها را محکم در کیسه های زباله بزرگ ببندید، سوراخ هایی را در کیسه ها ایجاد کنید تا مقداری هوا جریان داشته باشد و آنها را دور از آفتاب و سایر آب و هوا ذخیره کنید.

می توانید با ماشین چمن زنی یا خردکن در فضای باز خرد کنید برگ‌های خرد شده سریع‌تر کمپوست می‌شوند و تبدیل به یک قالب برگ با رایحه خاکی، نرم و شکننده برای مواد خاک می‌شوند که برای مخلوط کردن در بستر باغ عالی است.

برگ ها را مرطوب نگه دارید، با تکه های علف یا برگ های سبز مخلوط کنید و اگر برگ ها را به صورت توده ای دارید بچرخانید. برای تجزیه سریع‌تر آن‌ها را به صورت نوار درآورید. همه برگها با سرعت یکسان تجزیه نمی شوند.

برگهای کوچکتر سریعتر از برگهای بزرگتر آماده می شوند. اکنون که فواید استفاده از قالب برگ را در رختخواب های فضای باز خود آموخته اید، دور ریختن آنها را متوقف کنید.