فرش تمام ابریشم دستباف بازیکن معروفی به قیمت میلیاردی خرید

شاید با توجه به قسمت قبل بتوانید به راحتی حدس بزنید که بین فرش تمام ابریشم دستباف و فرش اکریلیک  از نظر کیفیت اکریلیک برنده است.

اما باید توجه داشته باشید که این موضوع دائمی نیست و بسته به اینکه کجا فرش خود را انتخاب می کنید و بستگی به شما دارد می تواند تغییر کند.

برای سهولت درک این موضوع، فرش های اکریلیک برای مکان های شلوغ نسبت به فرش های ابریشمی گزینه بهتری هستند، اما برای مکان هایی مانند فرش ابریشم جذابیت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید:فروش فرش دستباف و استراتژی مورد نیاز برای انجام آنکدام فرش اکریلیک یا فرش ابریشم دوام و دوام بیشتری دارد.

اگر شما از جمله افرادی هستید که به دنبال فرشی دائمی و دائمی هستید که سالیان سال ماندگاری داشته باشد، حتما باید بین فرش اکریلیک یا فرش ابریشمی یکی را انتخاب کنید.

فرش

اما اگر شما از جمله افرادی هستید که هر سال دکوراسیون خود را تغییر می دهید و از جمله افرادی نیستید که می خواهید چندین سال از فرش استفاده کنید.

به شما توصیه می کنیم فرش ماشینی ابریشمی کم شانه انتخاب کنید، زیرا بسیار مناسب است. از نظر قیمت برای شما ارزان تر و ارزان تر است.

همچنین توجه داشته باشید که در مورد فرش ماشینی دست دوم برخلاف فرش دست دوم مشتری زیادی ندارد.

بررسی این موضوع کمی پیچیده است و در مورد آن اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد، اما اگر بخواهیم آن را ساده برای شما توضیح دهیم باید بگوییم.

فرش های اکریلیک در مقایسه با فرش های ابریشمی قطعا رنگ و تنوع بسیار بالاتری دارند اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرش های پلی استر تنوع کمتری دارند اما همین تعداد طرح کم است.

در بسیاری از موارد از نظر جذابیت و زیبایی بهتر از فرش های اکریلیک هستند.

این موضوع بیشتر برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند زیر سوال می رود و همچنین انتخاب کدام یک از این دو نوع فرش برای کودکان بسیار مهم است واضح بگوییم هیچکدام.

درست است که سازندگان فرش های اکریلیک و پلی استر به این نکته اشاره می کنند که این فرش ها هیچ حساسیت پوستی و تنفسی ایجاد نمی کنند، اما هر چقدر هم که باشید.

اما باز هم این فرش ها از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و روغن تولید می کنند که شاید یکی باشد. از بزرگترین معایب آنها

پس توصیه ما این است که اگر فرزند خردسال دارید، بهترین گزینه برای شما خرید فرش ماشینی نخی با الیاف طبیعی است. اگر شما هم قدرت خرید فرش دستباف را دارید، قطعا از همه گزینه های ماشینی بهتر هستند.

در این مقاله تمام سعی خود را کرده ایم که بین فرش اکریلیک و فرش ابریشم بهترین و ارزان ترین گزینه را برای شما انتخاب کنیم که می تواند در تشخیص شما نقش داشته باشد.